1. Úvodní ustanovení
Tento Reklamační řád upravuje postup při uplatňování reklamací kontaktů (leadů) zakoupených prostřednictvím platformy www.realhub.cz.
Správcem platformy je ProfiHUB s.r.o., IČO 21744874, Na Lánech 764, Litomyšl-Město, 570 01 Litomyšl.
2. Předmět reklamace
Reklamaci lze uplatnit pouze v případě:
- nefunkčního kontaktu (neexistující telefonní číslo nebo neplatný e-mail),
- technické chyby při přenosu údajů.
Za důvod reklamace se nepovažuje situace, kdy:
- kontakt nereaguje na první pokus o volání,
- majitel nemovitosti změnil názor nebo již nechce spolupracovat,
- lead není aktuálně dostupný, ale kontakt je funkční.
3. Povinnost ověření kontaktu
Před podáním reklamace je uživatel povinen:
- pokusit se kontakt alespoň třikrát telefonicky zastihnout (v různých časech nebo dnech),
- v případě neúspěchu doložit, že pokusy o kontakt proběhly (např. výpisem volání, poznámkou v CRM nebo interním záznamem).
Reklamace nebude uznána, pokud uživatel neprokáže, že kontakt skutečně opakovaně zkoušel oslovit.
4. Postup reklamace
- identifikační údaje uživatele (jméno, e-mail, IČO),
- číslo a datum objednávky,
- specifikaci reklamovaného leadu (včetně telefonního čísla nebo e-mailu),
- stručný popis problému a doložení pokusů o kontakt.
5. Lhůty a vyřízení reklamace
- Reklamaci je nutné podat do 7 kalendářních dnů od zakoupení kontaktu.
- Poskytovatel rozhodne o reklamaci do 14 pracovních dnů od jejího přijetí.
- V případě uznané reklamace bude uživateli:
- přidělen náhradní lead, nebo
- vrácena odpovídající částka ve formě kreditů na jeho RealHub účet.
Peníze se nevracejí – reklamace se vyřizují výhradně formou kreditů, které lze využít na nákup dalších leadů.
6. Závěrečná ustanovení
Podáním reklamace uživatel potvrzuje, že se seznámil s tímto Reklamačním řádem a souhlasí s jeho podmínkami.
Tento Reklamační řád nabývá účinnosti dnem 1. listopadu 2025 a je závazný pro všechny uživatele platformy RealHub.