Reklamační řád společnosti ProfiHUB s.r.o.

1. Úvodní ustanovení


Tento Reklamační řád upravuje postup při uplatňování reklamací služeb zakoupených prostřednictvím platformy www.rehub.cz.
Správcem je ProfiHUB s.r.o., IČO 21744874, Na Lánech 764, Litomyšl-Město, 570 01 Litomyšl.

2. Předmět reklamace


Reklamaci lze uplatnit v případě:
- nefunkčního kontaktu (neexistující telefonní číslo, neplatný e-mail),
- technické chyby při přenosu údajů.

3. Postup reklamace


Reklamaci je třeba uplatnit písemně na e-mail: fakturace@rehub.cz.
Uživatel musí uvést:
- své identifikační údaje,
- číslo a datum objednávky,
- specifikaci vadného leadu.

4. Lhůty a řešení


Reklamaci je nutné podat do 7 kalendářních dnů od zakoupení.
Poskytovatel rozhodne o reklamaci do 14 pracovních dnů od jejího přijetí.
V případě oprávněné reklamace bude Uživatelovi nabídnut jiný lead nebo vrácena poměrná část kupní ceny.